torsdag 18 oktober 2007

10 minuter

Hur hinner du? Tar det inte massor av tid? Varför bloggar du? Är det någon som läser din blogg?

Det är en prioriteringsfråga vad jag lägger tid på. Min erfarenhet är att ju mer man har att göra desto mer får man gjort. Alla vet väl att det tar en vecka för en pensionär att få iväg ett vykort!

Nej, det tar faktiskt bara tio minuter om dagen. Sen har jag visst det tänkt på saker som jag skulle vilja testa i bloggform och pluttat ner på små lappar under dagen. (Se också mitt tidigare inlägg om min tv den 23/9.)

Jag tycker att det är jätteroligt att blogga. Sen jag började har jag övat mig på det och tycker att jag går framåt som bloggskribent. Det är ett sätt att hålla hjärnan igång. (Jag har aldrig hört någon fråga varför du gör sudoku?) Jag bloggar för min egen skull. Himla egoistiskt.

Jodå, det är några stycken som läser min blogg. Och jag anar att det är fler än jag tror.

Inga kommentarer: