torsdag 4 oktober 2007

Energi!

Igår var jag på stand up på klubb Prick Prick på Athen på AF. Sista komiker för kvällen var Tobias Persson. Jag hade sett klipp från Youtube tidigare men jag var oförberedd på hur rolig han är i verkligheten. Jag skrattade så att jag inte fick luft och tårarna rann och jag halvlåg mellan stolarna. Han är så fantastiskt rolig. Gå och se honom när du kan!

Idag var jag på kurs för att bli mentor åt en tjej i åttonde klass, för Mentor Sverige. En massa positiva, öppna, nyfikna människor som vill göra skillnad genom att bli mentorer, ideellt .

På eftermiddagen på Stefan Emanuelssons pass gympa med stång på Gerdahallen. Det känns som att han ser varenda människa i den stora salen. Hans pass är på pricken avvägda, ingen övning blir någonsin för jobbiga även om det är asjobbigt och jättesvettigt. Han ger energi och han inspirerar!

Inga kommentarer: