tisdag 6 november 2007

Överväldigad

Oj vad många uppslag och trevliga uppmaningar och glada tillrop! Tack! Och så fick jag rensat lite i min adressbok, utmärkt. Ordning i listorna. :-)

Igår skulle det handla om trendspaning. Att det inte är för sent att lära sig något nytt. Att det är viktigt att inte slå mig till ro bara för att jag fyllt ett visst antal år utan istället hålla mig à jour med vad som händer inom olika områden.

Jag minns när jag tänkte att jag skulle gå på rave för att kolla vad det egentligen var och fick läsa om att det var så mycket droger och då vaknade fegisen i mig och jag förblev olärd om rave. Naivt (?) tänker jag fortfarande att det finns de ungdomar som inte måste ta droger för att dansa hela natten.

Jag kommer ihåg när jag gick in i en tidningsaffär och köpte Slitz och King och affärsbiträdet försökte harkla sig och humma och hur och eh och så. Inte för att de är min typ av tidning men det var intressant.

Inga kommentarer: