tisdag 1 juli 2008

Bokslut och jordgubbe

Vilket kaos, vilket halvår, vilken grej! Jag sa ju det, vilket år vi har framför oss. Och så har det sannerligen varit det första halvåret. Händelser som jag nog inte trodde kunde hända, ännu mer händelser, och några till. Från sol till regn, pannkaka upp och ner och på golvet och i luften. Sammanfattningsvis är jag glad över halvåret som gått även om det bitvis varit i tuffaste laget. Men så har jag ytterligare erfarenheter och kunskaper inför framtiden!

Nu har vi halvår nummer två och tendensen drar åt intensitet och upplevelser. Japp, det blir ett gött halvår!

Firade i rabatten på framsidan med min allra första någonsin egenhändigt odlade jordgubbe - och vilken smak! Mycket god. Och det kommer fler! :-) Och blåbär. Ser du någon med rött och blått runt munnen; då är det nog jag!

Inga kommentarer: