måndag 24 november 2008

Spränga brevlådor?!

Idag skulle jag posta mitt betyg till antagningen och för säkerhets skulle tog jag två kopior och lade i varsitt kuvert och lade i två gula brevlådor. För som jag sa, man vet ju inte om den ena brevlådan skulle sprängas eller kapas eller något annat världsligt. Men hur troligt är det att någon skulle spränga en brevlåda skulle man rimligen kunna ifrågasätta? Ja, det har hänt. Dessutom sprängde någon en restaurang på torget där jag postade ena betyget. Så det så, det kan alltså visst hända. :-) Nå, man behöver inte lämna något åt slumpen helt enkelt. Förresten drog jag tre kopior, jag ska faxa också! ;-)

Så här: om jag nu har pysslat så med mitt betyg så är det väl lika bra att säkra upp hela vägen. Det vore synd om det hela stupade på postgången. Om två veckor kommer första antagningsbeskedet! Och firar gör jag först med eventuellt svart på vitt.

Inga kommentarer: