måndag 8 februari 2010

Bloggeli, bloggela, tralalala

Jag höll på att skriva att jag inte hinner blogga. Men vad skulle det betyda? Att jag alltså inte prioriterar att blogga. Ett grundfel är att jag inte direkt antecknar bloggidéer och alltså har något konkret på kvällskvisten att snurra runt ett par varv med på bloggen.

Jag har flera gånger skrivit att jag ska eller har paus men så kommer jag tillbaka. Så kan det få vara.

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska vara arg bloggare, eller glad bloggare, eller tidningslänkande bloggare eller psykologstudent-bloggare eller privatbloggare eller vardagsbloggare. Ja, eller så blir det som förut - alltihop i en salig röra. Och det är tydligen uppskattat så då får det bli så då.

Vår har vi inte här i Skåne. Och jag har kommit fram till att jag bara blir besviken om jag tror att den snart kommer. Så vinter blir det väl fram till och med mars och sen en fin men kort vår och som grädde på moset en rejäl pangsommar! Som idé känns detta helt ok.:-)

Inga kommentarer: