onsdag 20 oktober 2010

Tentadags = blomduschningsdags

Som sig bör sköter jag en del sällan förekommande sysslor just nu. Eftersom jag nu förbereder mig inför tentan på måndag såg jag tydligt att blommorna i arbetsrummet var i akut behov av en dusch. Kanske för att fönstren var nyputsade. Dock inte av mig, huset har i alla fall 48 stycken och så lite har jag inte lust att förbereda mig inför tentan.

Jag har också räknat på att jag kommer hinna med fyra träningstillfällen denna vecka. Det är förvisso ingen sällanvara men tre brukar jag få till. Kanske skakar jag runt mina sociologiska tankar extra bra i takt med stångens lyftningar, och på grund av kamratskapet på Gerda.:-) (Jag var bara tvungen, du som också tentapluggar vet vad jag menar.)

Annars är det mycket positivt inflöde och jag känner mig redo för resten av oktober, vidare november och till och med halkig, isig, kall vintermorgon gör mig inte skrämd.

Mesta kramen!

Inga kommentarer: