onsdag 17 november 2010

Idag blir det sex

Nog för att jag har en jämn ström läsare på denna blogg men när det handlar om sex blir det riktigt roligt med statistik. Jag tolkar det som ett behov. Inte bara mitt att skriva om sex för att jag tycker att det är spännande och intressant. Det är uppenbart många som vill läsa om "sex och sånt". Eventuellt kan man förfasas över att vårt samhälle är sexualiserat och hur skulle det se ut om alla skrev och pratade om sex hela tiden? Ja, hur skulle det se ut. Förhärdat sexprat?

Vidare är det intressant hur en budbärare tolkas som den som tycker, gör, agerar, har, finns. Jag gillar läsarinteraktion men jag funderar över hur denna blogg uppfattas och vad som är relevant och vad som är sanning och varför jag skulle lämna ut privata Sofie. Som t ex frågor om huruvida jag har häng här och där. Det här är en personlig blogg, inte en privat, och handlar om mina tankar och reflektioner, inte om mitt sexliv.

En riktigt go kväll önskar jag dig! Lite sex nån?

Inga kommentarer: