torsdag 30 december 2010

Midsommar 2012

Enligt "familjereglerna" får man inte prata om midsommar förrän efter nyår. Men nu gäller detta midsommar nästa år igen, så:

Om ett och ett halvt år har jag slutfört termin 7.
Om ett och ett halvt år är det dags för miss slim dress-outfiten.
Om ett och ett halvt år är jag nog deltidskaninfarmare.
Om ett och ett halvt år är jag kanske deltidsfågelfarmare.
Om ett och ett halvt år är jag förhoppningsvis fortfarande deltidshundskötare.

Framförallt är livet allramest här och nu så vad som händer midsommar 2012 spelar mindre roll. Tanken kan förstås få svindla iväg emellanåt och det är bra och ger inspiration och energi. Men jag vet inte ens vad som händer nästa vecka och det känns riktigt gött!

Ett riktigt gott nytt 2011 önskar jag dig!
Stora kramen
Sofie

Inga kommentarer: