torsdag 24 januari 2013

Vårkänslor!

På väg till min frisör, Jessica på CAPA, fick jag ett lyckorus i kroppen. Solen sken på ett litet speciellt vis, ljust och klart och ja, det var vårljuset! Trots minusgraderna och snön och kalla knäskålarna har visst vårkänslorna kommit. Att då också ha vårkänslor i håret är helt rätt.:-) Och fortfarande håller 2013 i sig. Man skulle kunna tänka sig att jomen det har bara gått 24 dagar på detta år. Man skulle också kunna tänka sig att ja, det har gått hela 24 fina och bra 2013-dagar! 2013 är ett bra år. Sen kommer några fler. 2051 fyller jag 84. Då tänker jag sluta jobba. Sen är det bara pensionen kvar. Då det är dags att börja läsa italienska, spela golf och tja, vad hittar man mer på då? Färgar håret blått? Fast det gjorde jag när jag var 20 så det är redan testat.

Fina våren!
Kram
Sofie

Inga kommentarer: