onsdag 10 oktober 2007

Gympachock

Jag hade en plan idag. Om jag skulle träna kunde det gå på två sätt: antingen skulle jag få 40 graders feber och bli vrålsjuk, eller så skulle jag bli frisk av att chocka kroppen med fysisk aktivitet. (Nej, det finns sannolikt inget medicinskt stöd för en sådan här plan ;-)) Så jag tränade på lunchen och det kändes gött. Och än så länge känns det som en win-win-situation. Jag har snarast mindre ont i halsen och jag är tillfredsställd också psykiskt, jag är inte uttråkad som jag varit i ett par dagar. Men det återstår att se hur det känns i morgon bitti.

Vad har du för strategi när du blir sjuk? Om jag blir dålig imorgon behöver jag nya fräscha bra idéer!

PS. Om du inte kan läsa vad jag skriver imorgon beror det på att jag har tappat rösten.

Inga kommentarer: