torsdag 11 oktober 2007

Tränade idag också och formen är inte riktigt ifatt men planen fungerar! Nu ska jag dock sova tidigt. Annars har det varit ännu en dag med flow, en dag med leenden och det är så gött. Jag tänkte på det när jag cyklade runt i Lund idag (om du tror att Skåne är platt rekommenderar jag att du lånar min gamla rostiga cykel med stora hjul och får den i rullning i de lundensiska alperna) att det är så lätt när kroppen är full av energi. Då gör det ju inget att nästan bli påkörd, att det regnar, att de sönderrostade fästena till ekerskyddet åker in i bakdäcket, och sånt.

Tack för tipset om att dricka pressad citron det första på morgonen! Det är nog inte bra bara för förkylningar utan också för att förebygga urinvägsinfektioner. För att inte tala om att jag vaknar!

Inga kommentarer: