onsdag 3 november 2010

Sexleksaker

Häromkvällen var jag i en studentlokal och där hade de gratis kondomer och skön-kräm och glidmedel som man bara kunde ta av om man ville. Men hur gör man det? Alltså, hur gör man? Om man ska vara korrekt. "Titta här står nåt, jaha, det är gratis, det provar jag." Nej, kanske inte. Men jag slet åt mig ett prov av alla varorna och delade ut till närmaste person. Och sen en omgång till till nästa person och sen hade vi sju eller åtta personer i lokalen varsin uppsättning leksaker med oss hem. Lite fnissigt var det och det är ju egentligen märkligt. Och egentligen inte alls så märkligt. För vår sexualitet är en så stor och viktig del av oss och intim och privat. Kanske vill vi inte visa upp vad exakt vi ska leka med när vi kommer hem. Men å andra sidan, om vi nu alla "gör" "det där" - då skulle det kanske inte behöva vara så hemligt ändå. Men tänk om jag uppfattas som liderligt sexuell, hemska tanke. Kyskheten ä r PK ända in på 2000-talet! Om du skulle fråga din kompis imorgon hur det var senaste gången, skulle det vara pinsamt? Tänk om vi skulle börja prata. Oj. Vad kul tänker jag!

Inga kommentarer: