onsdag 18 maj 2011

Professionellt beröm värmer också

Fick idag beröm för denna blogg, att den var bra, av en professionell skribent. Det är alltid roligt att höra att det man gör är bra. Kul är det när det är nån som läser och skriver mycket. Och ändå; allra mest varm blir jag när människor blir berörda av det jag skriver. Ibland får jag kommentarer, mejl, sms om att det är så att det jag har skrivit har slagit an en ton, en sträng hos någon och då blir jag så glad, så glad inuti mig. För det är vad jag vill med mitt skrivande, att det ska betyda något för någon. Det är som med riktigt bra framförd musik, när det ryser längs ryggraden, det blir vått i ögat, andningen kompliceras, ståpälsen gör entré på armarna. Om så bara pyttelite och för en enda, då är i alla fall jag nöjd.

Stora kramen
Sofie

Inga kommentarer: