lördag 21 juli 2012

"Jag kommer inte kunna somna nu"

Hämtade yngste sonen på Kastrup igår. :-)

:-)

:-)

Väl hemma en sväng via duschen och tandborsten sa han att men klockan är ju bara nio, det är väl inte dags att gå och lägga sig. Och nej, det är ju sommarlov men å andra sidan har du bara sovit tre timmar det senaste dygnet; efter att ha väntat i tio timmar på en flygplats pga inställt flyg, åkt till en annan amerikansk flygplats, åkt över atlanten, tillbringat fyra timmar i Amsterdam. Lägg dig du nu.

I samma andetag sa han att jag kommer inte kunna somna nu, svarade nej på frågan om jag kunde få en godnattkram eftersom det skulle jag få sen när han skulle somna och jag skulle gå, stängde ögonen och somnade.

Det var så gott att veta att han fanns i huset igen! Nu är huset fullt, kanske bara för ett par dagar men ändå.

Till och med solen har tittat fram för att fira idag!
Kram
Sofie

Inga kommentarer: