fredag 11 juli 2008

Vem vill vara slaskig tvåa?

Eller tjugoetta för den delen?

Men som jag ser det; utbildningen är bara en del av min nya karriär. Det är inte så att jag blir "färdig" om fem år utan det är en del av mitt nya jobb och yrkesinriktning. Och ja, jag känner mig hemma på S:t Lars! :-) Vem det säger mest om kan man fundera på - men jag trivs!

Vad som är en merit är alltid en fråga för betraktaren och ifrågasättaren.

Det är ett nytt nätverk och det är roligt och det är en viktig grundval.

1 kommentar:

uje sa...

Att du trivs är viktigast. Absolut. Vad det säger mig om dig är sekundärt. Men om jag nu ska yttra något så tror jag att dina kvalitéer lämpar sig väl där du är. Och förhoppningsvis avslöjar din trivsel just detta också :) Nu börjar semestern och värsta besöksracet. På tisdag bär det av till Sandviken och på torsdag åker vi till Stockholm. My God. Jag som skulle ta det lugnt den här semestern. Kram.