måndag 2 mars 2009

75 år och många sidor

I helgen var det sjuttiofemårsfirande i dagarna två! Så himla trevligt och tack så mycket till alla!

Ålder är konstigt. Det låter mycket och gaaammaaalt med 75 år. Men det är hon inte!

Många sidor har jag läst de senaste veckorna, mer än 75,,, och det kändes mycket först. Men det var det inte! Nu har jag fått ner sidantalet till 8, visserligen en högst summarisk sammanfattning men ändå, det är greppbart och vågar jag säga njutbart?! Det som först var en oändlig och definitivt oformbar barbapapa är en helhet. Fräckt!

Många sidor publicerad text har det inte blivit på min hemsida. Jag hade tänkt att jag regelbundet skulle publicera och det finns mycket intressant men det får komma längre fram. Även om det är tjatigt med de som ligger där. Ska jag förresten byta ut eller bara lägga till? Återkommer.

Inga kommentarer: