måndag 13 juli 2009

Oh la la!

Idag har jag förvärvsarbetat. Efter att jag trodde att klockan verkligen lurades klockan halvsex, jodå 5.35 ringde den.., kom jag upp och igång och iväg. Men så kul det var att jobba! Även om jag är trött längtar jag till imorgon. Och så här långt har studieledigheten varit skön även om det börjar kännas och klia efter studier och då har ännu inte halva tiden gått. Jag kanske får tjyvkika lite i böckerna. :-)

Min traditionella semester har varat i tre veckor och efter ett hastigt beslut blev det en resa till Paris samt planerade vistelsen utanför Halmstad. Mer om detta kommer. Men komasvajningen i min kropp säger mig något om att ett horistontalläge vore fiffigt. En sak lovar jag: min blogglusta är på topp och jag har massor av uppslag på lappar.

Godnatt och sov jättegott i sköna sommarnatten!
Sofie

Inga kommentarer: