tisdag 10 november 2009

Hej vad det går

Idag började jag nytt jobb. Det bestämdes igår. Fortsätter imorgon. Kul!

Det är kul att säga ja också. Även om min nya religion egentligen bjuder att säga nej med ett leende. :-)

Jag gjorde nämligen en lista, som blev lång och förvisso spännande och innehållsrik men ändå - om jag nu rekommenderar andra att ligga på soffan och pilla sig i naveln vill jag ju göra det själv också. För så bra som jag tänker på min soffa gör jag nästan aldrig annars. Eller jo, på promenader tänker jag allra bäst. Men det är det vegetativa inslaget i soffliggande som jag inte vill missa. Hör bara: i ett anfall av klarsynthet efter ett soffliggarvegetativt navelpillande kom jag fram till att jag då äntligen skulle söka in på psykologprogrammet. Det du!

God mårtensafton!
Sofie

Inga kommentarer: