torsdag 31 december 2009

Gott, gott nytt år!

Så många minusgrader i södra Sverige, det är exotiskt. Och riktig vinter har vi också haft. Jag tycker att det är härligt även om det blir skönt när den tidigare våren anländer.

Jag vet inte om jag ska summera så mycket; året har gått, liksom årtiondet och så kan det väl få vara, i fred och frid. Men sannerligen har det varit, ja händelserikt.

Om jag ska välja ut en sak som jag tänkt och tänker och kommer att tänka särskilt mycket på så är det att jag är så glad för varje dag. Jag tänker på det på morgonen och jag tänker på det på kvällen. Tack för ännu en dag med nära och kära, med svårt och med lättare, med lust och arbete, med hälsan i behåll, mat på bordet och vatten i kranen.

Nu är det nytt år, nytt årtionde, nya upplevelser, nya möten, mer utbildning, mer jobb, och så håller det på och det är fantastiskt.

Ett riktigt gott nytt 2010 önskar jag med stor kram!
Sofie

Inga kommentarer: