söndag 3 januari 2010

Skriva, skriva, skriva

Nu har jag skrivit 19 sidor. 2-3 kvar. Och sen börjar eländet när jag tror att jag måste ändra allt... Fick i alla fall iväg en rapport nyss och det är bra, då kan jag inte ändra den. :-) Fast mest roligt är det. Och gött att inte behöva vara ute och förfrysa näsan. Den var bra kall när jag kom in tidigare idag från honnapromenaden. Istället sitter jag här i fleecejacka, tjocka strumpor, och hunden på mattan under bordet och gottar mig med en kopp kaffe. Inte så dumt!

Ha nu en fin trettondedagsvecka. Det är något spektakulärt över just den helgen. Bal, teater, skumpa. Fritt fram för utlevelse som sista programpunkt innan terminen/jobbet/skolan börjar igen. Och snart är det vår - och snödropparna kikar fram!

Kram
Sofie

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Ska du, eller har du varit på bal?

Kram åsa

Fru Blogger sa...

Åh, ingen bal för mig. Det var alltför länge sedan för min del. Men annars är baler vanliga här i Lund och frackklädda personer tillhör gatuvimlet.
Och det är något visst med trettonhelgen.
Kram
Sofie