måndag 4 oktober 2010

Tvåveckorsrapport

Igår var det två veckor sedan jag la om kosten. Om jag ska försöka rangordna fördelarna är det viktigaste att blodsockret håller sig så fint och jämnt så att jag nästan vill gråta av eufori. Ty emellanåt har det ju varit en redig plåga.:-) Det är riktigt häftigt vilken skillnad mat kan göra. Vidare har jag aldrig varit så mätt som jag varit dessa två veckor. Och så är det ju det där med vällustsleverne - vilket tilltalar mig i allra högsta grad. Möjligen kan jag också säga att min hy har tendenser till förändring men det är nog önsketänkande. Vad det gäller vikt, eftersom så många frågar om just det, så trodde jag ett tag att jag gått upp ett kilo men det verkar som att vikten är stabil, jag väger alltså lika mycket som för två veckor sedan. Delutvärderingsläge gott.

Så till vädret: på onsdag kommer tydligen brittsommaren och det ser jag fram emot!
Kram
Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

Len som en barnrumpa är du på kinden i alla fall!