söndag 3 juni 2012

13 veckor börjar imorgon

Det är ett väldigt tjat om mitt sommarlov. Men jag är sååå värd sommarlov. Imorgon bitti börjar den långa perioden av tretton veckor till dess höstterminen börjar. Nog för att jag ska inom institutionen nästa vecka för att prata uppsats, men det är ju så kul.

Jag har jobbat stenhårt idag. Haft sovmorgon. Skrivit på en text typ essä. Suttit i trädgården. Inne på min andra skönlitterära bok. Ätit glass (sic!). Till och med ett glas vin till middagen. Som om jag behövde mer efter fredagens ystra inmundigande :-)

Har hittat en ny dänga, min sommaren 2012: If I used to love you. Daniel Lemma har röst, oh yeah.

Schemat bjuder lönearbete på tisdag. Imorgon kanske jag ska titta lite på städlistan. Om jag sen verkställer, tja, vi får se.

Idag är jag bara glad, riktigt glad. En god och glad sommar ska jag ha!

Kramen

Inga kommentarer: