söndag 7 april 2013

Vem vill anställa mig på timmar i sommar och i höst?

Ja, våren får nog sägas ha kommit. Då menar jag inte den meteorologiska eftersom den har vi haft länge utan den verkliga våren: trädgårdsmöblerna står i trädgården, krukorna är tömda och förberedda för just vårblommor, Bolt ligger och solar i sin hage, grilldoften spred sig i området i går och det börjar puttra i rabatterna.

Efter vår kommer sommar och då ska studenter arbeta. Åtminstone denna skrivande student.

Jag behöver och vill ha timjobb i sommar och till hösten, fram till dess det är dags för PTP. Jag är bra på många saker: skriva listor, rensa arkiv, skriva texter, svara i telefon, testa, skatta/bedöma olika saker, organisera, prata med folk, koka kaffe, städa (jag är dyr men noggrann), laga mat, läsa korrektur, mata in data (siffror o/e bokstäver), listan kan göras lång.:-) Eller varför inte som psykologassistent!?

Utgångsbasen är Lund men jag reser gärna. Kortare eller längre uppdrag. Dagtid företrädesvis men jag är bra på att planera och kan få ihop komplicerade scheman och jobbar mot deadline och drar mig alltså inte för att arbeta kvällar och helger om det behövs.

Juni 2013 - Januari 2014.

0703-654513
sofie@skriver.se

Hej!
Sofie

Inga kommentarer: