fredag 5 april 2013

Åh, ledig helg!

Såå gött det känns i hela kroppen. Efter morgonens statistik, som förvisso var väl så trevlig, avhandlades kalasandeplanering över lunchen och sedan shopping med goda vännen. Jisses vad bra det är att få följa med och shoppa, det är lika roligt som att shoppa till sig själv. Och billigare. Ja, tänk att få köpa några kläder nån gång igen. Ja, och sen kaffe och pratstund och SPSS-nedladdning på det så blev fredagen eftermiddag och sen kväll och så blev jag bjuden på middag och det var mysigt och gott. Tack! Nu har jag klätt mig i särken och ska somna med någon bok över näsan och nej, fastän jag vill det blir det nog inte någon sovmorgon ändå. Fast då kan jag gå ut till Bolt och snacka med honom och hämta tidningen och dricka kaffe i sängen. Somna om på morgnarna är jag bra på så det ska nog bli en fin lördag. Jo, visst ska jag ägna mig åt studier i helgen och jag gillar ju att ha huset fullt och det har jag haft ett tag men det ska bli skönt att i två dagar vara själv!

Kan du ha en riktigt skön helg?!?
Kram!
Sofie

Inga kommentarer: